Contact Bolt. Reclamatii, Comenzi si Suport

Bolt Romania este o alegere populară pentru transportul de ridesharing, oferind servicii în orașe importante precum București, Cluj-Napoca, Timișoara și multe altele.

In acest articol identificam datele de contact asistenta clienti Bolt pentru: reclamatii curse, facturi, plati efectuate eronat prin aplicatie.

Bolt Romania Solutii de Contact si Suport pentru Clienti

Pentru a răspunde eficient întrebărilor și nevoilor clienților, Bolt pune la dispoziție mai multe opțiuni de contact și suport utile. Iată cum poți lua legătura cu echipa Bolt pentru orice întrebare sau problemă raportata de clienti.

Contacteaza Bolt prin:

  • Telefon call center
  • aplicatia mobila Bolt;
  • contact echipa de suport Bolt prin Email: support@bolt.eu
  • chat online direct prin pagina de contact sau suport;
  • Formulare de contact dedicate.

Date de Contact Bolt Clienti

  • Numar de telefon Bolt: +22 307. 8367
  • Acest numar de telefon este dedicat serviciului de suport clienti international. Pentru Romania nu exista un numar de telefon dedicat serviciului de call center.

Aplicația Bolt

Aplicația Bolt este cel mai simplu și rapid mod de a lua legătura cu echipa de suport. Prin secțiunea „Ajutor” sau „Suport” din meniul aplicației, utilizatorii pot accesa răspunsuri la întrebările frecvente sau pot contacta direct echipa de asistență.

Email

Pentru situații ce necesită detalii suplimentare sau comunicări oficiale, poți trimite un email la support@bolt.eu. Echipa va răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Website

Pe site-ul oficial, www.bolt.eu, utilizatorii pot accesa secțiunea „Ajutor” sau „Suport”, unde pot găsi răspunsuri sau completa un formular online pentru contact.

Reclamații și Sesizări la Bolt

Dacă dorești să faci o reclamație sau o sesizare, urmează acești pași:

  1. Deschide aplicația Bolt pe dispozitivul tău.
  2. Atinge pictograma de avertizare roșie pentru opțiunile de asistență.
  3. Selectează „Raportează o problemă” pentru a descrie situația.
  4. Alege opțiunea „Sună asistența” pentru a discuta cu echipa de suport.

Prin aceste opțiuni de contact, Bolt România îți oferă suport rapid și eficient pentru orice întrebare sau problemă.

Contacteaza Bolt prin aplicatia online

Pentru a lua legătura rapid cu echipa Bolt prin aplicație, iată ce trebuie să faci:

  1. Accesează secțiunea de ajutor – În meniul aplicației Bolt, găsești secțiunea „Ajutor”, unde vei găsi răspunsuri și informații despre serviciile oferite și cele mai frecvente întrebări.
  2. Contactează echipa Bolt – Dacă problema ta nu se rezolvă în secțiunea de ajutor, folosește opțiunea „Contactează-ne” pentru a trimite un mesaj direct către echipa Bolt și a primi suport pentru situația specifică.
  3. Centrul de ajutor online – De asemenea, poți accesa Centrul de ajutor online din aplicație, unde găsești detalii și soluții pentru probleme comune.

Serviciile de transport sunt puse la dispoziție de operatorii de transport alternativ prin șoferi, în baza contractului de transport alternativ încheiat prin intermediul aplicației Bolt.

Suport online prin chat

Prin chatul cu operatorii Bolt, poți discuta despre urmatoarele lucruri cu clientii astfel:

  1. Poți obține informații despre serviciile oferite de Bolt, cum ar fi tarifele, zonele de acoperire sau tipurile de vehicule disponibile.
  2. Asistență pentru comenzi – Dacă ai nevoie de ajutor cu o comandă existentă, cum ar fi modificarea sau anularea acesteia, poți solicita asistență prin app Bolt –> sectiunea Suport Chat.
  3. Probleme cu călătoria – Dacă ai întâmpinat o problemă în timpul unei călătorii, cum ar fi întârzieri sau dificultăți cu șoferul, poți discuta aceste aspecte.
  4. Poți cere informații legate de metodele de plată, facturi sau probleme cu încasările.
  5. Reclamatii – Dacă ai o reclamație, poți discuta despre aceasta și cum poate fi soluționată.

Operatorii Bolt sunt disponibili pentru a te ajuta cu orice întrebări sau probleme legate de serviciile lor.

Cum să faci o reclamație sau sesizare în aplicația Bolt România?

Dacă ai o problemă sau vrei să depui o reclamație legată de serviciile Bolt, iată cum poți face acest lucru simplu și rapid din aplicație:

  1. Deschide aplicația Bolt – Asigură-te că ești conectat la contul tău și că aplicația este deschisă pe telefonul tău.
  2. Accesează „Contactează-ne” – În meniul principal, caută opțiunea „Contactează-ne” sau „Ajutor” pentru a intra în legătură cu echipa de suport.
  3. Selectează „Sesizare” – Odată ajuns în secțiunea de contact, caută opțiunea pentru a face o „Sesizare”. Apasă pe aceasta pentru a începe procesul de reclamație.
  4. Descrie problema – Completează formularul cu o descriere clară și detaliată a problemei tale. Cu cât oferi mai multe informații, cu atât mai ușor va fi pentru echipa Bolt să înțeleagă și să rezolve situația.
  5. Adaugă dovezi, dacă este nevoie – Poți atașa capturi de ecran sau alte documente care ar putea ajuta la clarificarea problemei.
  6. Trimite reclamația – După ce ai completat toate detaliile, apasă butonul de trimitere pentru a trimite sesizarea echipei Bolt.

Urmând acești pași, vei putea depune reclamația ta rapid și eficient la serviciul de suport clienti Bolt.

Descarca aplicatia Bolt

  1. Descarcă aplicația Bolt pentru Android
    Accesează Google Play pentru a descărca aplicația Bolt pe dispozitivele tale Android. Descarcă Bolt de aici.
  2. Descarcă aplicația Bolt pentru iOS
    Dacă folosești un dispozitiv Apple, poți descărca aplicația Bolt din App Store. Descarcă Bolt de aici.

Poti să obții aplicația Bolt rapid și ușor, direct pe telefonul tău ulterior ai acces la serviciul de contact Bolt Romania.

Cum instalez aplicația Bolt pe Android?

Urmeaza pașii pentru a instala aplicația Bolt pe un telefon cu Android:

  1. Deschide Google Play Store. Accesează magazinul de aplicații de pe telefonul tău.
  2. Caută aplicația Bolt. Folosește bara de căutare și scrie „Bolt”.
  3. Selectează aplicația Bolt. Găsește aplicația în lista de rezultate și apasă pe „Instalează”.
  4. Așteaptă instalarea. Așteaptă câteva momente până când aplicația se descarcă și se instalează.
  5. Deschide aplicația Bolt. Găsește iconița Bolt pe ecranul telefonului și apasă pe ea.
  6. Creează un cont sau autentifică-te. Urmează instrucțiunile de pe ecran pentru a-ți face un cont nou sau pentru a te conecta la unul existent.

Serviciul pentru asistenta clienti Bolt cauta sa ofere raspunsuri la solicitarile clientilor si sa rezolve reclamatiile cu privire la soferi, curse sau alte probleme.

Lasă un comentariu