Ai abonament la DIGI RCS-RDS?
Care sunt numerele de telefon pentru relatii clienti DIGI in cazul in care avem probleme cu serviciile de televiziune si internet. Unde anunti deranjamente in reteaua de telecomunicatii DIGI RCS-RDS.
Contact Digi deranjamente
Intrucat vorbim de cea mai mare companie de telecomunicatii din Romania, avem mai multe optiuni si numere de telefon pentru serviciul de relatii cu clientii DIGI inclusiv pentru asistenta tehnica si deranjamente.
- Telefon relatii cu clientii DiGi pentru informatii si suport servicii pentru DIGI TV SATELIT 031.400.4000
- Suport TEHNIC DIGI MOBIL, DIGI NET MOBIL 031.400.7777.
- Deranjamente servicii DIGI – telefon asistenta tehnica clienti 031.400.4414
Pentru asistenta deranjamente servicii DIGI poti suna la numarul de telefon 031.4004414 pentru a fi preluat de un operator al serviciului de relatii cu clientii pentru asistenta tehnica.
DIGI relatii clienti Deranjamente
- Telefon 0314004600 DIGI
- Deranjamente servicii tel. 031.400.4414
Pentru informatii comerciale apeleaza serviciul de relatii cu clientii pentru oferta comerciala DIGI: contact telefonic la numarul de tel: 031.400.4600.
DIGI RCS & RDS este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații din România, oferind internet, televiziune, telefonie mobilă și fixă.
DIGI asistenta tehnica deranjamente
Pentru asistenta probleme tehnice poti apela numarul de telefon *031-4007777 sau 777 – Deranjamente si suport pentru DIGI MOBIL.
- Pentru Asistență tehnică Digi mai poti suna la numarul 031.400.4414.
- Pentru abonatii DIGI satelit regasim numarul pentru deranjamente 031.400.4000.
Probleme servicii DIGI
Sunt mai multe defectiuni sau situatii in care este necesar sa apelezi serviciul de asistenta si suport pentru deranjamente DIGI RCS-RDS astfel:
- lipsa semnal tv sau situatii incare imaginea este slaba sau la caliate redusa;
- probleme de conectare la internet fix si mobil sau situatii tehnice legate de user si parola DIGI FiberLink internet.
- receptie prin satelit cu probleme. Poti apela la serviciul DIGI instalare pentru a corela antea de receptie satelit pe satelitul DIGI.
- semnal demodulat pentru anumite programe TV chiar daca smartcardul DIGI este introdus corect.
- Alte situatii si probleme de ordin tehnic care implica echipa de asistenta tehnica.
Instalare smartCam DIGI – procedura tehnica corecta:
Contact DIGI pe email
Pentru cei ce aleg sa discute cu reprezentantii serviciilor de relatii cu clientii DIGI pe email regasim adresele de contact pe email astfel:
- clienti@rcs-rds.ro – Veti primi raspunsuri la orice intrebare legata de probleme, sesizari sau cereri de informatii daca sunteti un client DIGI Romania, acest mail este disponibil pentru absolut toate abonamentele.
- sales@rcs-rds.ro – Pentru vanzari si servicii business acesta este mail-ul pe care trebuie sa il notati in agenda.
Asistenta deranjamente persoane juridice
- Pentru clientii business avem numarul de telefon pentru relatii clienti: 031.400.6500 sau *500 (apelabil din Digi Mobil)
- Clienti DIGI ITALIA – 031.407.40.77
- Serviciul de clienti DIGI MOBIL SPANIA – 031.400.64.22
Serviciul de asistenta clienti DIGI rezolva rapid toate situatiile in care sunt anuntate deranjamente sau informatii legate de contracte si oferta DIGI rcs-rds.
Intrebari Frecvente DIGI RCS-RDS
Având o bază mare de clienți, apar deseori întrebări frecvente legate de serviciile oferite și de suportul clienți. Mai jos vom răspunde pe scurt la cele mai comune întrebări pentru a clarifica aspectele principale legate de interacțiunea cu serviciul de relații cu clienții DIGI.
Cum pot contacta serviciul de relații cu clienții DIGI RCS & RDS?
DIGI oferă mai multe modalități de a contacta serviciul de suport exemplificate pe scurt astfel:
- Telefon: Apelați 031 400 4000 sau *777 (apel gratuit din rețeaua DIGI Mobil).
- E-mail: Adresa de e-mail pentru suport general este clienti@rcs-rds.ro.
- Online: Prin intermediul platformei Contul meu DIGI, puteți trimite cereri și raporta probleme.
- Magazine: Puteți vizita unul dintre magazinele DIGI pentru a discuta direct cu un reprezentant al serviciului de cleinti DIGI Romania.
Cum pot verifica factura și plăti online?
Pentru a vizualiza și plăti facturile online, trebuie să vă înregistrați sau să vă autentificați în contul Contul meu DIGI. Odată autentificat:
- Selectați secțiunea „Facturi”.
- Veți vedea toate facturile emise și veți putea plăti online cu cardul bancar.
Cum pot să îmi configurez routerul sau să îmi resetez parola Wi-Fi?
Pentru configurarea routerului și resetarea parolei Wi-Fi:
- Accesați interfața de administrare a routerului introducând în browser adresa IP locală, de obicei 192.168.0.1 sau 192.168.1.1.
- Logați-vă folosind numele de utilizator și parola furnizate de DIGI sau cele standard (de exemplu, utilizator: „admin”, parolă: „admin”).
- În secțiunea de setări Wi-Fi, puteți schimba parola și numele rețelei (SSID).
Cum pot raporta o problemă tehnică sau deranjamente servicii DIGI?
Pentru a raporta probleme tehnice sau deranjamente iata ce poti face:
- Contactați serviciul de suport telefonic deranjamente servicii la 031 400 4414 (disponibil 24/7).
- Alternativ, puteți raporta avaria prin platforma „Contul meu DIGI” în secțiunea „Asistență tehnică”.
- Echipele tehnice DIGI vor analiza problema și, dacă este nevoie, vor trimite o echipă la fața locului.
Cum pot schimba sau rezilia un abonament?
Pentru a modifica sau rezilia un abonament:
- Puteți depune o cerere prin contul DIGI, secțiunea „Reziliere abonament”.
- Dacă preferați, puteți merge într-un magazin DIGI pentru a discuta personal cu un reprezentant.
- Asigurați-vă că ați achitat toate facturile restante înainte de reziliere.
Cum pot schimba titularul unui contract la DIGI?
Pentru a schimba titularul unui contract, este necesar să vizitați un magazin DIGI cu ambele persoane implicate (actualul și viitorul titular), având asupra voastră actele de identitate și contractul curent. Procedura implică completarea unor formulare de transfer de responsabilitate.
Cum pot accesa DIGI Online?
DIGI Online este un serviciu de streaming TV disponibil gratuit pentru abonații DIGI. Pentru a-l accesa:
- Descărcați aplicația DIGI Online din Google Play sau App Store.
- Autentificați-vă cu datele contului „Contul meu DIGI”.
- Puteți viziona canale TV live direct pe telefon, tabletă sau calculator.
Cum pot verifica acoperirea rețelei DIGI Mobil?
Pentru a verifica acoperirea rețelei, DIGI RCS-RDS pune la dispoziție o hartă interactivă pe site-ul oficial, în secțiunea dedicată serviciilor mobile. Introduceți localitatea în care doriți să verificați acoperirea pentru a afla detalii despre semnalul 4G/5G disponibil.
Iti recomandam sa urmaresti pe pagina noastra si modul prin care se poate transmite indexul autocitit la Hidroelectrica.